Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Stylewatch;

Το Stylewatch είναι ένα affiliation site που προβάλλει προϊόντα από προσεκτικά επιλεγμένα ηλεκτρονικά καταστήματα. Το Stylewatch δεν εμπλέκεται στην αγορά προϊόντων. Όταν διαλέξετε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε και κάνετε click στο κουμπί αγόρασέ το, ή περισσότερες πληροφορίες σας ανακατευθύνει στο εκάστοτε ηλεκτρονικό κατάστημα για να να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Δεν έχουμε την ευθύνη των ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς η αγορά δεν γίνεται από το site μας.

Πώς μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν που μου αρέσει;

Απλά κάνετε click στο κουμπί περισσότερες φωτογραφίες, ή στο κουμπί αγόρασέ το και το site μας σας ανακατευθύνει στο εκάστοτε ηλεκτρονικό κατάστημα όπου μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Το Stylewatch δεν πουλάει τα προϊόντα που προωθεί στο site, απλά σας προτείνει επιλεγμένα κομμάτια από συγκεκριμένα ηλεκτρονικά καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται. Μέσα από το blog style my day μπορείτε να κάνετε τους καλύτερους συνδυασμούς για να είστε πάντα μέσα στην μόδα.

Πότε θα γίνει η παραλαβή της παραγγελίας μου;

Εφόσον οι αγορές δεν γίνονται μέσα από το site μας δεν μπορούμε να είμαστε ενήμεροι για την παραλαβή των προϊόντων που πραγματοποιούνται σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα. Για να ενημερωθείτε για την παραλαβή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά σας. Στην περίπτωση που δεν θυμάστε από ποιο ηλεκτρονικό κατάστημα πραγματοποιήσατε την αγορά σας μπορείτε να ανατρέξετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο στο οποίο θα σας έχει σταλθεί η απόδειξη αγορών σας.

Δεν έλαβα καλή εξυπηρέτηση

Προσπαθούμε να συνεργαζόμαστε με τα καλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα, παρόλα αυτά αν για κάποιο λόγο δεν λάβατε καλή εξυπηρέτηση, ή είχατε πρόβλημα με το προϊόν που παραλάβατε και το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν δέχτηκε να σας επιλύσει το ζήτημα, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε έτσι ώστε να έρθουμε σε έπαφη με τον συνεργάτη και να προσπαθήσουμε να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση. Η εξυπηρέτηση πελατών ήταν ανέκαθεν κύριο μέλημά μας γι’ αυτόν τον λόγο προσπαθούμε να κάνουμε συνεργασίες με brands που έχουν την ίδια νοοτροπία με εμάς.

Δεν παρέλαβα το προϊόν που παρήγγειλα

Εφόσον οι αγορές δεν γίνονται μέσα από το site μας δεν μπορούμε να είμαστε ενήμεροι για την αποστολή των προϊόντων που πραγματοποιούνται από άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα. Για να ενημερωθείτε για την παραλαβή σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά σας. Στην περίπτωση που δεν θυμάστε από ποιο ηλεκτρονικό κατάστημα πραγματοποιήσατε την αγορά σας μπορείτε να ανατρέξετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο στο οποίο θα σας έχει σταλθεί η απόδειξη αγορών σας.

Θέλω να κάνω αλλαγή

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά σας. Σας υπενθυμίζουμε πως οι αγορές δεν γίνονται μέσα από το site μας αλλά σας ανακατευθύνουμε στο εκάστοτε ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο επιθυμείτε να αγοράσετε το προϊόν. Οπότε στην περίπτωση των αλλαγών θα πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία με το συγκεκριμένο κατάστημα για να προβείτε στην αλλαγή του προϊόντος.

Το προϊόν που ήθελα να αγοράσω δεν υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα

Συγχρονίζουμε το site μας με τα ηλεκτρονικά καταστήματα μέσα από αυτοματοποιημένες διαδικασίες ενημέρωσης, παρόλα αυτά κάποιες φορές μπορεί να δείτε ένα προϊόν το οποίο δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Αυτό συμβαίνει διότι απαιτείται χρόνος για την ολοκλήρωση της ενημέρωσης καθώς επίσης διότι τα προϊόντα που δεν είναι πια διαθέσιμα παραμένουν για κάποιο διάστημα μέσα στο site πριν διαγραφούν οριστικά.

Θέλω επιστροφή χρημάτων

Στην περίπτωση που θέλετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας πίσω θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά σας και θα πρέπει να δείτε αν αυτό είναι μέσα στις επιλογές σας. Καλό θα ήταν να ενημερώνεστε για την πολιτική επιστροφής χρημάτων πριν την ολοκλήρωση οποιασδήποτε αγοράς.

Δεν βρίσκω το ηλεκτρονικό κατάστημα που έκανα την παραγγελία

Αν ξεχάσατε το ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά σας μπορείτε να ανατρέξετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο όπου θα βρείτε την απόδειξη πληρωμής στην οποία αναγράφονται τα στοιχεία του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Το προϊόν που θέλω να αγοράσω έχει διαφορετική τιμή στο site σας από ό,τι στο ηλεκτρονικό κατάστημα

Το stylewatch.gr ενημερώνεται μέσα από αυτοματοποιημένες διαδικασίες σε καθημερινή βάση έτσι ώστε να προβάλλει σωστές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που διαφημίζει. Επειδή απαιτείται χρόνος για την ολοκλήρωση της ενημέρωσης υπάρχει πιθανότητα να δείτε διαφορετική τιμή στο site μας από ότι στο κατάστημα που επισκεφτήκατε.